متوسط امید به زندگی از FSGS چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

FSGS کوتاه برای گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال است. این یک نوع نادر از بیماری های گلومرولی اولیه که کودکان و بزرگسالان تاثیر می گذارد.

اگر چه برخی از بیماران ممکن است بهبودی کامل پس از دریافت استروئیدها، عوامل سایتوتوکسیک، داروهای سرکوب کننده ایمنی، تبادل پلاسما دریافت، در حدود 30٪ -63٪ موارد FSGS به داروها و درمان پاسخ نداده و در نهایت بیشتر خواهد شد در بیماری کلیه مرحله توسعه وجود دارد ترمینال در عرض 5 سال. بسیاری از بیماران نیاز به انجام پیوند کلیه در 20 سال.

امید به زندگی بیماران مبتلا به FSGS شود تا حد زیادی تحت تاثیر و پایین تر از امید به زندگی عادی است. معمولا امید به زندگی خواهد شد 20-40 سال کاهش می یابد، بنابراین لازم به شناسایی عواملی که اغلب پیش آگهی و زندگی امید به بیماران مبتلا به FSGS را تحت تاثیر قرار است بنابراین ما می توانیم می دانیم که چگونه برای بهبود پیش آگهی و طولانی امید به زندگی هستند.

پروتئین و FSGS امید به زندگی

عوامل بالینی --- پروتئینوری گسترده، فشار خون بالا و همه چربی خون می تواند گلومرولواسکلروز سرعت بخشیدن به. پروتئینوری به ویژه برای FSGS مهم است. نرخ بقا برای کسانی که هیچ پروتئینوری مداوم عظیم هستند تنها 45٪ است در حالی که برای موارد سندرم نفروتیک می کند 90٪ .اگر پروتئین ادرار 24H تجاوز نمی بیش از 10G و با چربی خون شدید، ممکن است کاهش در عملکرد کلیه مشخص شده و اسکلروز کانونی بدخیم.

ارجاع از دست دادن پروتئین در ادرار، در حالی که جزئی یا کامل تا حد زیادی می تواند به بهبود میزان بقای کلیه، بنابراین درمان به موقع و مناسب برای پروتئینوری برای بهبود شرایط زندگی از FSGS بسیار مهم است. هورمون ها، دیالیز، پیوند کلیه، و سلول های بنیادی داروهای گیاهی برای درمان توابع پروتئین هستند. شما می توانید یکی از سمت راست با توجه به بیماری خود و شرایط فیزیکی را انتخاب کنید.

عوامل دیگر عبارتند از سن شروع، تغییرات پاتولوژیک، عفونت، ترومبوآمبولی و غیره

علاوه بر این، زنان در سن تحمل کودک باید محتاط تر می شود و مشاوره پزشکی قبل از تصمیم به وضع حمل به کودک به دلیل بارداری را تحت تاثیر قرار پیش آگهی و باعث پره اکلامپسی و نارسایی شدید کلیوی توصیه می شود.

بالا به طور متوسط امید به زندگی از FSGS ذکر شد، اگر شما در مقالات ما estáinteresado، لازم است به توجه به ما لطفا! ما مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و ورزشگاه تمام اطلاعات . اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید از کارشناسان آنلاین، بیماری enfermedad-renal@hotmail.comما مشورت و یا پیام زیر را ترک کنید!

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1849.html





:: برچسب‌ها: FSGS، پیش بینی FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 627
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: